Re: [LOKALT] Sandkasse og æbleskiver?

Den 04-12-2012 16:29, Jan Hertel skrev:
4. dec. 2012 15.36 skrev Heine Larsen <sslug@sslug>:
Hej Svend

Vi har ikke planlagt noget endnu, men jeg vil gerne forslå 17/12 som
muligt sandkasseæbleskivehyggemøde.

Heine

On 2012-12-02 19:10, Svend Runge Nielsen wrote:
Til mine legekammerater i sandkassen i Roskilde.

Igen i morgen 3/12 må det blive et afbud :-(
Men jeg regner da med at få tid d. 10/12

Er der blevet planlagt en aften med æbleskiver? Hvis det endnu
ikke er tilfældet, vil jeg gerne foreslå 10/12 eller 17/12.

/Svend
Det kunne måske også være den 11/12 til SSLUGs
årsmøde/generalforsamling
http://www.sslug.dk/moede/medlems/2012-12-11/ - hele holdet fra
Roskilde kommer da dér?

Ja men så koster æbleskiverne 10 kr stykket ;-)

--
Med venlig hilsen

Carl Andersen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]