Re: [LOKALT] Sandkasse og æbleskiver?

4. dec. 2012 16.37 skrev Carl Andersen <sslug@sslug>:

> Ja men så koster æbleskiverne 10 kr stykket ;-)

Hmm, jamen så bestiller jeg de første ti stykker :D . Æbleskiver (og
glôg) til generalforsamlingen plejer at være sponsorerede, men der har
bare ikke været nogen til at stå for det de seneste par gange.

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]