Re: [LOKALT] Sandkasse og æbleskiver?

Hej Svend

Vi har ikke planlagt noget endnu, men jeg vil gerne forslå 17/12 som
muligt sandkasseæbleskivehyggemøde.

Heine

On 2012-12-02 19:10, Svend Runge Nielsen wrote:
Til mine legekammerater i sandkassen i Roskilde.

Igen i morgen 3/12 må det blive et afbud :-(
Men jeg regner da med at få tid d. 10/12

Er der blevet planlagt en aften med æbleskiver? Hvis det endnu
ikke er tilfældet, vil jeg gerne foreslå 10/12 eller 17/12.

/Svend

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]