Re: [LOKALT] Sandkasse og æbleskiver?

4. dec. 2012 15.36 skrev Heine Larsen <sslug@sslug>:
> Hej Svend
>
> Vi har ikke planlagt noget endnu, men jeg vil gerne forslå 17/12 som
> muligt sandkasseæbleskivehyggemøde.
>
> Heine

Det kunne måske også være den 11/12 til SSLUGs
årsmøde/generalforsamling
http://www.sslug.dk/moede/medlems/2012-12-11/ - hele holdet fra
Roskilde kommer da dér?

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]