Re: [LOKALT] mandag 7/1

Heine Larsen wrote:

> Jeg har masser af korte ethernet-kabler og har også ekstra
switch her.
> USB-tastatur har jeg også hvis det er nødvendigt.

Jeg lader så switch'en blive hjemme og medbringer så usb-
tastatur, skærm og HDMI-kabel, SD-kort m.m. samt alm. laptop

Jeg ved fra Kurt, at han allerede har fået vores R-pi's +
strømforsyninger leveret :-)

/Svend

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]