Re: [LOKALT] mandag 7/1

On 2013-01-02 13:09, Svend Runge Nielsen wrote:
Hej Sandkasse og godt nytår.

Jeg går ud fra at vi er nogen, som skal lege med Rasberry-PI.
Man skal vel medbringe skærm som tilsluttes HDMI, usb-tastatur
samt SD-kort (har selv lige bestilt nogle, nu får vi se om de
når at komme frem til tiden).
Er der noget, som jeg har glemt eller som med fordel har
tilføjes? Jeg kan medbringe en lille switch til bordet (har vi
nogle korte netkabler i kassen?).

/Svend

Hej Svend

Jeg regner også med at Bo har fået det vi har bestilt til på mandag.
2*(R-pi, strømforsyning og SD-kort).

Jeg har masser af korte ethernet-kabler og har også ekstra switch her.
USB-tastatur har jeg også hvis det er nødvendigt.

Jeg har endnu ikke fundet en ledig skærm med HDMI (eller DVI+adapter), så det er en
god ide at tage en skærm med.

SD-adapter til computer er nok også smart at have. Jeg har en laptop der skulle
kunne tage SDHC kort.

Heine

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]