Ingen netkort

Computerens internetforbindelse er kappet.
Ingen netkort.
Det er den besked jeg får, når jeg klikker på den røde ikon med et hvidt kryds i,i højre nederste hjørne af skærmen.
Hvordan får jeg mit netkort igen?
Det er formentlig det manglende netkort som er årsagen til at jeg ikke kan bruge Thunderbird via den trådløse forbindelse til min router. Thunderbird fungerer, som nu når jeg sende denne mail, med kabelforbindelse til routeren.

venlig hilsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]