Re: [LOKALT] Kommer ikke

Jeg er her idag, så sandkassen har åbent. Nu jeg tænker over det, måske skulle jeg have taget mine ski med her til morgen.

Heine

On 2013-03-18 10:00, "E. Sjørlund" wrote:
Efter at have kastet et blik på DMI's hjemmeside har jeg besluttet mig til at blive i
elfenbenstårnet i dag.
I må hygge jer (hvis døren ikke dækkes af snedriver ligesom vejene her ude i det rigtige
Danmark).

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]