Sandkassen Trådløs printer

Tak for sidst og for den store opmærksomhed omkring min printerudfordring(!). Det var en dejlig oplevelse at se, at printeren kunne aktiveres trådløst fra min linuxbaserede laptop mens vi sad i sandkassen. Så meget større var min frustration da jeg kom hjem og ikke kunne skrive ud, hverken fra min windows computer eller fra den linuxbaserede. Men nu, efter en nulstilling og genopsætning af printeren, virker printeren med begge computere.

Herlig hilsen
Louis

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]