Re: [LOKALT] Ingen netkort

Den 15-03-2013 11:07, Normann Louis Olsen skrev:
Computerens internetforbindelse er kappet.
Ingen netkort.
Det er den besked jeg får, når jeg klikker på den røde ikon med et hvidt kryds i,i højre nederste hjørne af skærmen.
Hvordan får jeg mit netkort igen?
Det er formentlig det manglende netkort som er årsagen til at jeg ikke kan bruge Thunderbird via den trådløse forbindelse til min router. Thunderbird fungerer, som nu når jeg sende denne mail, med kabelforbindelse til routeren.

Har du prøvet at højreklikke på ikonet nede i bunden af skærmen og se og der skulle mangle et hak i "Trådløst netværk"? Har du tjekket, om du har kommet til, at slå trådløs internet fra enten ved at deaktivere en knap på selve computeren, eller en genvejstast fx (Fn + F2)?

Jeg håber, at ovenstående kan hjælpe.

--
Mvh. Louis
Hjemmeside: www.louis.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-04-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]