Re: [MISC] offentlige hjemmesider.

"Claus Sørensen - Formand for KLID" wrote:
> Jeg mener vi bør reagere - her taler jeg om DKUUG, SSLUG, andre
> LUG'er og KLID i samarbejde. Det er jo totalt skræmmende, at
> sider som ikke følger standarderen honoreres.

Jeg syntes at der var et udspil om de formater der skulle bruges
i det offentlige fra forskningsministeriet for et halvt til et helt
år siden, og jeg syntes at huske at sider skulle checkes med
validator.w3.org og deres handikap venlighed også skulle checkes
med ??bobby??.

--
    No matter how fast light travels it finds *
    the darkness has always got there first,  *  Carsten Svaneborg
	     and is waiting for it.           *   zqex at risoe.dk
	-- (Terry Pratchett, Reaper Man)      *