Re: [MISC] CD tæller webside i luften

On Sat, 2 Dec 2000, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Det her er lidt spam/OT, men jeg håber du/I vil bære lidt over med mig.

Godt initiv.
Jeg har tilføjet den på vores tjekliste.
http://www.sslug.dk/moede/tjekliste

Egentlig føler jeg mig lidt uden for, måske jeg skulle købe mig en brænder
:)

PS: man kan ikke sende parametre med. Er det med vilje?
http://www.challenge.dk/~madsdyd/cd/index.php?action=add&name=SSLUG

http://schou.dk
Anne Ostergaard is a human Danish dynamo fighting valiantly for
freedom and democracy -- and against software patents,
                                              -- Graham Lea