RE: [MISC] CD tæller webside i luften

On Sat, 2 Dec 2000, Martin Bøgelund wrote:

> Afgiften er shjv en kompensation til kunstnere, i erkendelse af at der
> bliver piratkopieret musik, _og_ en kompensation for at det bliver
> lovligt at kopiere musik digitalt til eget brug.
> Dvs at afgiften ikke kun skal ramme illegal kopiering.

Og hvor i er så berettigelsen til at "rette bager for smed"?
Nok er der begået noget ulovligt, men var det så ikke rimeligt at
forbryderen blev straffet, og ikke bare dem man kan straffe?
Hvorfor skal vi blive ved med at få love der rammer uskyldige?

Straf smeden og lad bageren gå.

Smede-historien er iøvrigt her:
http://www.kalliope.org/downloadvaerk.pl?wessel?fortaellinger?Printer?dk

Smeden er i dette tilfelle Den Danske Stat. Sosialismen er alltid på randen av konkurs. I sin fortvilte søken etter mer penger for å belønne de uproduktive og straffe de produktive gjør de meget store anstrengelser for å øke avgiftsnivået. La meg få gjette på at den nye avgiften stort sett kommer Den Danske Stat tilgode i form av økte skatteinntekter, mens de artister som faktisk blir kopiert i stor grad ikke er danske engang. Hører jeg Britney Spears drønne i høyttalere hos drengen over gaten?

Mvh
Jim Oksvold

Jim Oksvold E-mail: sslug@sslug P.B. 8876 Youngstorget Tel: +47 92244468 NO-0028 Oslo Norway http://www.geocities.com/jimoksvold/

Get more from the Web.  FREE MSN Explorer download : http://explorer.msn.com