SV: [MISC] CD tæller webside i luften

----- Original Message -----
From: Hans Schou <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Saturday, December 02, 2000 11:02 PM
Subject: RE: [MISC] CD tæller webside i luften

On Sat, 2 Dec 2000, Jim Oksvold wrote:

> La meg få gjette på at den nye avgiften stort sett kommer
> Den Danske Stat tilgode i form av økte skatteinntekter,

Forkert. Den går til CopyDan.

Og pengene som går til CopyDan, de blir vel formodentlig skattet
av Den Danske Stat ett eller annet sted, ikke?
Eller er de skattefrie?

Det værste er dog smitteeffekten.
Noen dumme Nordmænd kunne komme til å få noen dårlige ideer.
Måtte Gud gi at Stortinget ble bemannet av folk fra ManPower.
Opplyst enevelde er den høyeste styreform.
Her i Oslo koster Verbatim CDR behagelige NOK 7,- pr stk.
Nesten like billig som i Sverige.

Mvh
Jim Oksvold