Re: SV: [MISC] CD tæller webside i luften

On Sun, 3 Dec 2000, Ralf Møller wrote:

> Jeg har hørt, at Kodak Gold CDR har man kunnet få til 8,- DKR (hos
> Computercity), men det svarer jo næsten til 15,- NOK ;-)

Det er ikke særligt længe siden jeg købte 10 stk Kodak Gold, incl. jewel
case for kr. 49.95 i Føtex. Eks jewel har jeg vist set dem helt ned til
39.95.

Inkl. moms, mv.

Mads

Before we'd usually say, there is a deep rumbling sound of penguins. Now
it's time to begin with: The earth is quaking, hell yeah the penguins are
here!!