RE: [MISC] CD tæller webside i luften

On Mon, 4 Dec 2000, Martin Bøgelund wrote:

> Den har været oppe og vende;
> Sandsynligheden for at fange en person der begår noget ulovligt med et
> brækjern er ulige meget større end sandsyligheden for at fange en der
> laver en ulovlig digital kopi.

Så, her er der bare tale om en "skalaforskel". Så er der vel masser af
steder, hvor sandsynligheden for at fange er lig CDrom.

Lad os tage tændstikker og ligthere. Masser af tændstikker og ligthere
bliver brugt til påsætning af brande, optænding af bål på ulovlige steder,
antænding af hashpiber, og rensning af herion. Meget få af disse
lovbrydere bliver fanget. Udgifterne til påsatte brænde er meget store.

Skal vi ikke have en afgift på tændstikker og lightere? Så kunne den
betale udgifterne til påsatte brænde, narkomisbrugsbekæmpelse, osv.

> Så er den suboptimale løsning med en afgift på den enkelte skrivbare
> skive faktisk billigere i længden.

Hvis der virkelig er så meget kopiering af musik, så læg afgiften på
original mediet. Musik RAGER MIG EN PAPAND, så hvorfor skal _JEG_ betale
for det?

Hvad er egentlig din interesse i det her Martin? Du virker ekstremt
forhippet på at forsvare den afgift, når alle andre opfatter den som
dum/uretfærdig? Er du musiker, eller hvad?

Mads

The Microsoft Dictionary:

           interoperability: The ability of a Microsoft product to operate
                             with another Microsoft product.