RE: [MISC] CD tæller webside i luften

> Lad os tage tændstikker og ligthere. Masser af tændstikker og ligthere
> bliver brugt til påsætning af brande, optænding af bål på ulovlige steder,
> antænding af hashpiber, og rensning af herion. Meget få af disse
> lovbrydere bliver fanget. Udgifterne til påsatte brænde er meget store.

Hvad med benzin ??
Benzin bliver brugt til at koere for staerkt, + det bliver brugt til at
paasaette brande. Derfor skal vi selvf. ogsaa have en hastighedsafgift paa
benzin, samt en afgift til paasatte brande.

> Hvis der virkelig er så meget kopiering af musik, så læg afgiften på
> original mediet. Musik RAGER MIG EN PAPAND, så hvorfor skal _JEG_ betale
> for det?

Det virker ikke at laegge det paa original mediet, folk laaner bare en cd
og kopiere den, enten privat eller ogsaa paa et bibliotek.

Den med slik og/eller den med taendstikker er ganske god, men kan vi finde
bedre analogier ??

ion++