Re: [MISC] OT - Strømforbrug

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Det veksler lidt fra kommunie til kommune, men det er vist over kr. 0.90.

Jeg takker for "priserne" :-) og holder mig til 876,- da det nok i det
hele er reelt nok til genereludrengnin og fordi nogle computere har
powermanegment og lignede... så det stemmer nok over ens når det store
regnestykke (hvis det) skal laves.

--
Bjarke Bruun - E-mail: sslug@sslug http://linux.hhknet.dk
   __