Sv: [MISC] OT - Strømforbrug

| Mads:

| Pr. time.

| Hvor er omregningsfaktoren mellem energi og blød valuta?
| Koster en kWh præcis en krone?
|
| Ellers ser dit regnestykke rigtigt ud.

| Korrekt (stadigvæk under antagelsen 1 kWh = 1 kr).

Iflg. Københavns Energi, http://www.kb.kk.dk/ , koster en kwh 1,52 incl.
moms.

Jeg lånte forøvrigt en elmåler af dem for en månedstid siden. Ganske
interessant. Jeg fandt ud af at min gamle P133 bruger 45W uden skærm og at
min nye P800 bruger ca. 70W. Det er næppe de 666 Mhz ekstra der gør den mere
strømkrævende, så jeg er faktisk lidt overrasket. Jeg troede udviklingen gik
i den anden retning.

Mvh. Thomas