Re: [MISC] OT - Strømforbrug

From: Bjarke Bruun <sslug@sslug>
To: sslug@sslug
Subject: Re: [MISC] OT - Strømforbrug
Date: Mon, 04 Dec 2000 14:56:20 +0100

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Det veksler lidt fra kommunie til kommune, men det er vist over kr. 0.90.

Jeg takker for "priserne" :-) og holder mig til 876,- da det nok i det
hele er reelt nok til genereludrengnin og fordi nogle computere har
powermanegment og lignede... så det stemmer nok over ens når det store
regnestykke (hvis det) skal laves.

Sånn like til slutt. Strøm er billigere her i Norge. Her er det kaldt, slik at den også kan brukes til oppvarmning. I lys av at serveren er ret billig, og strømregningen uhyrlig, hvorfor ikke la serveren gå til et land med billig energi?

Mvh Jim Oksvold

Jim Oksvold E-mail: sslug@sslug P.B. 8876 Youngstorget Tel: +47 92244468 NO-0028 Oslo Norway http://www.geocities.com/jimoksvold/

Get more from the Web.  FREE MSN Explorer download : http://explorer.msn.com