Re: [MISC] OT - Strømforbrug

----- Original Message ----- > Takker for svaret - bor på et kollegie hvor
el-regningen er steget med

> 10% i forrige regnskab og 15% i dette, så jeg kan godt bruge denne
> oplysning til at finde ud af hvor el'en forsvinder hen :-)

Også dig?
Min elregning er steget med mellem 25% og 33% de sidste 4 år, uden at jeg
har koblet mere udstyr på eller andet....
Nu går det advokatens vej ;))

Jeg vil forelså dig at ringe til dit elselskab og få en person ud og måle
installationerne igennem... Så kan du se hvor strømmen går hen og hvor meget
der faktisk bliver brugt...

- Michael