Re: [MISC] CD tæller webside i luften

> Hvis der virkelig er så meget kopiering af musik, så læg afgiften på
> original mediet. Musik RAGER MIG EN PAPAND, så hvorfor skal _JEG_ betale
> for det?

Et bedre? forslag:

Indfør en computerprogramafgift, udregnet efter programmets størrelse.
Indtægt skal gå til passsende organisationer som kompensation
for brug af programmer (både closed og open-sourve).

Som med CD-ågerafgiften, så kan den for visse grupper bortfalde.

Dvs. afgiften kan helt bortfalde for dem der ikke er medlem af CopyDan :))

Så kan vi jo ave en galoperende afgiftskrig med CopyDan ,
det skal nok blive sjovt....

--
Frank Damgaard