Re: Sv: [MISC] CD tæller webside i luften

On Mon, 4 Dec 2000, Kenneth Aastrup wrote:

> Wrong Hansi !
>
> Det er korrekt at det beløb der betales er det samme, men fordelingen er
> således at der betales moms af afgiften. Derved får copydan 5x0,1 kr. 0,50
> og staten 5x1,10x0,25=1,375.

Den udregning forstår jeg ikke?

> Bemærk venligst at virksomheder ikke betaler afgifter moms, hvorfor Mads'es
> liste ikke bare skal smækkes på border foran industriministeren med ordene
> "se her hvad blanke CD-Rommer bruges til, fjern venligst afgifterne"

I øjeblikket går det desværre lidt skidt. Jeg har indtryk af at nogen
bevidst registrerer "hul i hovedet" tal for at genere.

Desværre.

Mads

The Microsoft Dictionary

           multi-platform: Works with both Windows NT Workstation and
                           Windows 2000 Professional.