Sv: Sv: [MISC] CD tæller webside i luften

>Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> skrev i en

0,50

>Den udregning forstår jeg ikke?

Faktura eks.

1 stk blank CD à kr. 5,00  ..................  kr. 5,00
Copydan afgift 10%. ...........................  kr. 0,50

Total ex moms ....................................  kr. 5,50
Moms.................................................. kr. 1,375

Total ...................................................  kr. 6,875
                                                           =========

Forstil dig moms og afgiften var byttet iovenstående. og du ville se at
prisen er den samme, men statens indtægter ville være mindre.

Mads'es

>I øjeblikket går det desværre lidt skidt. Jeg har indtryk af at nogen
>bevidst registrerer "hul i hovedet" tal for at genere.
>
>Desværre.

Måske skulle den laves således at man registrerede sig med E-mail. Emailen
behøver ikke at være synlig på listen, men man har en chance for at sortere
enkelte uønskede registreringer. Alternativt kunne man automatisk
registrere IP adressen.

Med venlig hilsen
Kenneth Aastrup