RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>On Mon, 4 Dec 2000, Kenneth Aastrup wrote:

>I øjeblikket går det desværre lidt skidt. Jeg har indtryk af at nogen
>bevidst registrerer "hul i hovedet" tal for at genere.
>
>Desværre.

Hvad havde du forventet? Ballotstuffing er lige så gammelt som
internetafstemninger. Hvis CopyDan har fået nys om dette initiatiav vil de
klart lægge en boguspost ind for at vise: "Se, vi kunne lægge noget ind, så
kan pirater også."
Det var faktisk et af mine argumenter mod listen. Man _kan_ ikke lave
en seriøs måling på Internet.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"