RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Men så lad os ta' et eksempel en perosn nævnte tidligere. Brækjerns afgift.
>Det er nøjagtig det samme.

Hvor mange gange skal jeg give igen på det s.... brækjern?!?
Brækjernsforbrdelser er lettere at ramme i gerningsøjeblikket, derfor
giver patruljering i udsatte områder mere mening end en generel
afgift.

>Dvs. musikerne skal tjene på at der bliver lavet piratkopiering? Men hvorfor
>skal der så ikke afleveres afgift til BSA for kopiering af software?

Fordi BSA er klogere en CpyDan. CopyDan er for dumme til at indse at
de opbygger en koloenorm badwill med denne afgift, en badwill der vil
koste dem dyrere end den sum de nogensinde kan inddrive ved afgifter.

>Og hvorfor skal jeg betale en "licens" til copydan hver gng jeg laver en
>lovlig backup af mine data som intet me dmusik har at gøre?

Fordi du hellere vil betale pengene til afgiften, end du vil betale for
at have en politimand ståede ved siden af enhver CDROM brænder i Danmark
24 timer i døgnet. _Det_ er nemlig dyrt!

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"