Sv: [MISC] CD tæller webside i luften

> "Mig selv, mig selv...."

Jeg må jo gå til erkendelse her, og indrømme, at "mig selv" her heller ikke er vildt meget interreseret i at betale afgit til CopyDan hver gang jeg brænder en RedHat 7.0 skive til mine kammerater.

Det er muligt at det ikke er mig der vælter læsset, men tilgengæld synes jeg det er urimeligt at "lille uskyldige mig" skal betale fordi de der "store grimme pirater" netop er......*trummerum* pirater. Jeg føler mig i min gode ret til ikke at ville betale den afgift.

Og så er snakken om horvidt det kan afsløres eller ikke omsont. Det plejer, og burde også være her, almindelig praksis at man straffer dem der laver noget de ikke må. Og hvis det er for besværligt at finde dem der laver noget de ikke må, er jeg fuldstændig ligeglad. Jeg har det jeg skal bruge, og det har jeg det fint med. Kollektiv aftsraffelse er ikke min kop the.

Jeg har nu været ude og tømme en butik for CD'ere, her inden afgiften kom på, alene af den grund at jeg _ved_ jeg nok skal få dem brugt. For der render meget linux ud af min brænder...

Mvh. Jesper