Re: [MISC] CD tæller webside i luften

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Hejsa.
>
> Det her er lidt spam/OT, men jeg håber du/I vil bære lidt over med mig.
>
> Foranlediget af Copy-Dans afgift på blanke CD rom medier, der trådte i
> kraft igår, og i praksis fordobler prisen for CD rom medier, har jeg lavet
> en web side, hvor man kan registrere sit forbrug af CD rom medier (gerne
> anonymt), hvor mange, til hvad, osv. Formålet er selvfølgelig i sidste
> ende at påvirke enten de danske politikere eller Copy-Dan til at gøre det
> nemmere for private der anvender CD medier til lovlige formål, at blive
> fritaget for afgiften.

> [...]

prøv at besøge:

http://www.thinkgeek.com/stuff/things/3652.html

Interessadt lille sag og den koster kun 500$.
Hvem gider brænde ulovlige musikcd'er hvis man har sådan en.
Så det kan være at det kun er os OSS'er der brænder cd'er om kort
tid. Det kunne være helt fint hva, så betaler vi ikke bare til
noget vi ikke bruger, så er det gudhjælpemig kun os der betaler.

--
Med venlig hilsen Poul-Erik Andreasen