Re: [MISC] Gad vide om Pjne virker for mig nu ?

On Wed, Dec 06, 2000 at 12:19:29PM +0100, Jesper K. Lund wrote
> Hej !
>
> Jeg har lige opdaget at der ligger Pine paa vores mailserver. Men der er
> noget der tyder paa at den ikke kan finde ud af at skrive "ae" "oe" og
> "aa". Det er lidt skidt, men hvad, det er ikke mig der har sat den op.

character-set=ISO-8859-1

i din ~/.pinerc

Man kan vist også sætte det fra Setup menuen i Pine.

Hvis du ikke har dk-tastatur og kører i en X-terminal kan du få æ, ø og
å med hhv. Ctrl+f, Ctrl+x og Ctrl+e.

Jørn

--
Joern Thyssen, Ph.D. student
Dept. of Chemistry, University of Southern Denmark