Re: [MISC] CD tæller webside i luften

On Wed, 6 Dec 2000, Jon Loldrup wrote:

> Statistikken bliver ret skæv, og dermed ubrugelig, når det
> tilsyneladende næsten kun er open source brugere som registrerer sig
> på siden. Det syns jeg nogenlunde jeg kan tyde ud af de indtil nu
> registrerede brændinger. Der er enormt mange gange linux.

Tjow. Jeg har forsøgt at annoncere det til de kredse jeg kender. Bortset
fra det, jeg er interesseret i at se netop hvor meget det koster OSS at
have afgift. På den måde er jeg lidt ligeglad med de andre.

Copy-Dan forventer at få kr 10.000.000 om året. Hvis jeg kan vise at 10-20
% kommer fra privates brug af OSS, så burde det være nok til at vi kunne
fritages fra afgiften. Synes jeg.

Mads

You know you're a Linux geek when...

    You find the thought of rebooting after installing a piece of software
    utterly absurd.

			                          - segfault