RE: [MISC] CD-afgift ( -tæller webside i luf ten )

>Men mere urovækkende er de betingelser virksomheder skal skrive under
>på for at blive fritaget for at betale åger til copydan.
>Man skal skrive unde på at tillade uvarslede revision/kontrol af
>virksomheden af copydan.
>
>Copydan er vist lige blevet øverste myndighed her i Danmark,
>og det uden folkeafstemning.....

Hvorfor kan virksomheder fritages, og ikke private? Jeg ville til hver
en tid skrive under på at CopyDan må komme på uanmeldt besøg, det bliver
jo i længden dyrere for dem selv at gå forgæves gang på gang.

Vi kunne også løse problemet med ensomme ældre på den måde; Alle ensomme
ældre køber en skrivbar CD, og skriver under på at CopyDan må besøge dem
til hver en tid. Så behøver vi ikke bruge tid og penge på at administrere
besøgsvensordninger osv, og alle er glade.

Og virksomheder kan også helt spare udgifter til vagtmandskab; de køber
en skrivbar, skriver under på 'uanmeldt besøg' fuldmagten, og hænger et
skilt op i vinduet hvor der står "Her kommer CopyDan på uanmeldt besøg i
tide og utide", og forbrydere med brækjern vil ikke turde bryde ind, thi
tænk hvis der kom et budt pissesure CopyDan kontrollører forbi og så
en ulovlighed!

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"