RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Tjow. Jeg har forsøgt at annoncere det til de kredse jeg kender. Bortset
>fra det, jeg er interesseret i at se netop hvor meget det koster OSS at
>have afgift. På den måde er jeg lidt ligeglad med de andre.
>
>Copy-Dan forventer at få kr 10.000.000 om året. Hvis jeg kan vise at 10-20
>% kommer fra privates brug af OSS, så burde det være nok til at vi kunne
>fritages fra afgiften. Synes jeg.

Men kan du verificere rigtigheden af de indlagte meldinger? Ellers er de
jo ikke særligt bevendte til at slå CopyDan  hovedet med. De vil bare
sige at du har et tal på en hjemmeside, og vil derefter henvise til deres
eget opklaringsarbjejde der har ført til domfældelse - dvs
tvivlsom statistik vs hard facts.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"