RE: [MISC] CD-afgift ( -tæller webside i luf ten)

> Hvorfor kan virksomheder fritages, og ikke private? Jeg ville til hver
> en tid skrive under på at CopyDan må komme på uanmeldt besøg, det bliver
> jo i længden dyrere for dem selv at gå forgæves gang på gang.

der fritages sikkert ogsaa kun software virksomheder, der kun bruger det i
erhversoejemed. De er fritaget fordi de har penge.

> Vi kunne også løse problemet med ensomme ældre på den måde; Alle ensomme
> ældre køber en skrivbar CD, og skriver under på at CopyDan må besøge dem
> til hver en tid. Så behøver vi ikke bruge tid og penge på at administrere
> besøgsvensordninger osv, og alle er glade.

HAHAHAH, den er fed

> Og virksomheder kan også helt spare udgifter til vagtmandskab; de køber
> en skrivbar, skriver under på 'uanmeldt besøg' fuldmagten, og hænger et
> skilt op i vinduet hvor der står "Her kommer CopyDan på uanmeldt besøg i
> tide og utide", og forbrydere med brækjern vil ikke turde bryde ind, thi
> tænk hvis der kom et budt pissesure CopyDan kontrollører forbi og så
> en ulovlighed!

ja uha, hvis jeg var indbruds tyv og jeg saa saadan et skilt, saa ville
jeg jo straks taenke paa alle de dejlige milliarder som copydan faar ind,
og huske paa at copydan jo selvf. er ude og kontrolere om der nu braendes
ulovlige cd'er, og saa ville jeg jo selvf. aflaegge copydan et "uanmeldt
kontrol besoeg"...

ion++