Re: [MISC] CD tæller webside i luften

----- Original Message -----
From: "Martin Bøgelund" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Friday, December 08, 2000 11:50 PM
Subject: RE: [MISC] CD tæller webside i luften

Sig det til den person som kom med den til at starte med.

Men ud over dte så nej. Den er ikke tyndere end din konstante æveln om
skjult vs. ikke skjult, eller din rablen om at uanset hvor langt ude
copydans tal er så holder de bedre end alt andet og havd ved jeg.

Du er tilsyneladende den eneste som har den opfattelse.

- Michael