Re: [MISC] CD tæller webside i luften

----- Original Message -----
From: "Martin Bøgelund" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Saturday, December 09, 2000 12:06 AM
Subject: RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Det er TV kiggeri heller ikke - alligevel skal jeg betale licens. Hvor
>vil du hen med det udsagn?

Det kan godt være du ikke er enig i folks meninger, men prøv da for pokker i
det mindste at være nogen lunde realistisk.

Du betaler licens fordi du betaler for en service. Nøjagtig som jeg HELE
tiden har betalt for at købe cd-rommer. Problemet er at nu bliver prisen
hævet til op mod det dobbelte fordi at de nu benytter sig af kollektiv
afstraffelse. Det er DET det handler om.

>Politiet kommer jo ikke bare på uanmeldt besøg hos alle der har en CD
>afspiller eller en harddisk - der skal først være _andre_ spor der peger
>mod ejeren af harddisken/CDen. Skjult forbrydelse igenigenigen.

Nøajgyig som mange af de andre eksempler der er blevet givet!

Og lær så lige at quote ordentligt. Tak.

- Michael