RE: [MISC] CD tæller webside i luften

Det var ikke en kostatering men et spørgsmål. Det prøvede jeg at indikere
ved at anvende et spørgsmålstegn ("?").

>Men ud over dte så nej. Den er ikke tyndere end din konstante æveln om
>skjult vs. ikke skjult, eller din rablen om at uanset hvor langt ude
>copydans tal er så holder de bedre end alt andet og havd ved jeg.

Hmmm. Hvis du ikke kan argumentere, men blot svine mig til ved at sige at
jeg ævler og rabler, er det så en god ide at diskutere overhovedet?
Og en skævvridning af mine ord nytter heller ikke - man kan jo bare slå
op i arkivet og se at mit udsagn var at CopyDans tal holder bedre end
CD tæller sidens, og ikke "holder bedre end alt andet".
Hvis du er nødt til at anvende tilsvining og fordrejning af sandheden, er
det så ikke på tide at du spørger dig selv hvad dine argumenter egentlig
er værd?

>Du er tilsyneladende den eneste som har den opfattelse.

Her i dette forum - måske. Hvis du mener at dette forum er hele verden så
hyg dig med det.

Desuden er argumentet "du er den eneste der mener sådan, så din holdning
må være forkert" ikke et tegn på hverken tolerence eller overblik.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"