RE: [MISC] CD tæller webside i luften

Humlen var jo, at der blev listet eksempler på at man skulle betale
for at gøre noget kriminelt, og det blev holdt op mod udsagnene
om at køre i bil/at have bil, _uden_ at det blev nævnt at det betaler
man også for. Dette kunne efterlade det indtryk, at der kun skal betales
hvis man gør noget kriminelt. Jeg påpeger blot at også de ikke-kriminelle
handlinger; at køre i bil/have bil også er belagt med en afgift.
Man bliver således ikke kaldt kriminel bare fordi man skal betale en
afgift på CD ROM'er.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"