RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Usaglig måde at føre en diskution på. Det kan godt være du ikke kane
>lide andre folks meninger, men derfor behøver du vel ikke være ligeglad,
>og IGEN kun lytte til dig selv ?

Jeg er ikke ligeglad. Jeg sidder ikke og "kan lide" eller "kan ikke lide"
til andre folks meninger. Jeg lytter og giver igen. Jeg beklager hvis
jeg har stødt dig ved min fremfærd, men jeg sidder faktisk og har det
cirka ligesom dig i denne diskussion - det er som om at nogle overhovedet
ikke lytter til det man siger, og bare kører i samme rille for at "høre"
sig selv snakke.

Vi er (vist?) i bund og grund enige allesammen - afgiften er uretfærdig
og skal væk. Jeg synes blot at jeg vil gøre mig ekstra umage for at
forstå CopyDan, for kun på den måde kan vi opnå en frugtbar dialog med
CopyDan, eller alternativt finde de svageste punkter i deres begrundelser
for afgiften, så vi kan gå til politikerne el. lign. for at få stadset
afskaffet.

Jeg tror nemlig ikke at CopyDans argumenter er så simple som at de
kollektivt vil afstraffe alle der brænder CD'er. Og jeg tror at en
analogi med andre forbrydelser såsom indbrud med brækjern og
færdselsforseelser ikke er stærk nok, fordi piratkopiering er ulige
meget sværere at opklare end de andre forbrydelser.
Jeg tror at vi må være ulige meget mere spidsfindige, hvis vi vil have
denne afgift afskaffet.
Og heldigvis er min tro min egen sag ;)

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)