RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Fra: Martin Bøgelund <sslug@sslug>

>Og med tiden skal du også boykotte harddiske
>og ram af samme årsag.
>
>Jeg synes, det er utroligt, at der ikke er nogen
>politikere, som råber op om det her.

Kim Behnke har været der! Ikke at jeg er specielt tæt på ham rent
politisk ellers, men han har altså haft et indlæg i CW hvor han skrev
at denne afgift burde afskaffes, fordi den uretfærdigt rammer dem der
distribuerer shareware via brændbare CD'er.
Jeg har desværre kun skimmet artiklen, så mere specifik kan jeg ikke
være.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"