RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Fra: Martin Bøgelund <sslug@sslug>

>Fordi en branche har svært ved at overleve,
>kan jeg ikke se, at den skal oppebæres af
>en urimelig afgift. Branchen må dø eller
>indskrænke sig - det næste bliver vel at
>vi skal betale en afgift til Microsoft hver
>gang vi tænder for en pc fordi der er nogen
>som har kopieret deres produkter og nu
>går deres forretning ikke særlig godt
>(længere).

Helt enig. Jo før vi får afskaffet afgiften, jo bedre. Men når jeg bad
om et alternativ, tænkte jeg på et der ikke stiltiende accepterer
kriminalitet. Selvom CopyDan/Danske musikere er ynkelige, har de jo
stadig rettigheder mht deres værker.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"