Re: [MISC] CD tæller webside i luften

----- Original Message -----
From: "Martin Bøgelund" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Saturday, December 09, 2000 12:33 AM
Subject: RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>fuldstændig forfejlet. Det er fordelingspolitik, ikke andet.

Så lad mig sige det på den måde, at det ikek er en politik vi normalt bruger
her i landet.

Når du kører for stærkt så får DU en bøde og ikke de andre millioner
bilister her i landet.
Det samme gælder når du laver en hvilken som helst anden forbrydelse. Så er
det DIG der bliver straffet og ikke resten af landet. Uanset om du vil kalde
det fordelingspolitik eller ej, så er og bliver det en straf. Hvilket du jo
også selv siger, med formål for at hæve piratens udgifter. Dette er et
forsøg på at straffe piraten, men man gør det kollektivt.
Det her er ikke en afgift du betaler for at få noget til gengæld som man gør
alle andre steder.

Kort sagt så handler det om en flok musikere som mener de har ret til at
skulle modtage penge i hoved og røv, fordi de er ved at være så
gudsjammerligt desperate fordi de dummede sig gevaldigt da elektronik
musikdistrubution kom frem.
Der er ikke en pind fordelingspolitik i dette, selvom det lyder pænt at sige
det sådan.

>Jeg beklager hvis jeg har quotet unøjagtigt - det har været helt
>utilsigtet. Kan du fortælle mig hvor det er sket?

I en tidligere besked. Kig efter en besked du svarede på med flere dobbelt
quotes i.

- Michael