Re: [MISC] CD tæller webside i luften

Fra: Michael <sslug@sslug>

>Det svarer til at så snart du sætter dig ud i din bil så får du en bøde af
>politiet fordi de forudsætter at du med det samme vil køre for stærkt.

Det er nok en af de bedre analogier,
som er kommet her i tråden.

Dog mangler vi at finde en virksomhed,
som bliver ramt af at folk køre forstærkt.

Desuden synes jeg det er meget forkert,
at det er en privat organisation, som får
pengene. Hvis afgiften er til for at straffe
påståede kriminelle aktiviteter, så bør det
være staten som får pengene, da det er
samfundet der er skadeslidte ved
kriminelle aktiviteter.

De herligste hilsner