RE: [MISC] CD tæller webside i luften

> Helt enig. Jo før vi får afskaffet afgiften, jo bedre. Men når jeg bad
> om et alternativ, tænkte jeg på et der ikke stiltiende accepterer
> kriminalitet. Selvom CopyDan/Danske musikere er ynkelige, har de jo
> stadig rettigheder mht deres værker.

Hvad med en teknisk loesning ??
kan der ikke laves cd skiver der ikke kan braendes musik format paa, men
kun data format ??
Og saa argumentere for at der findes specielle musik cd'er der kan bruges
til at lave musik med, og de skal der betales for.
Hvad med cd braendere der ikke kan braende i musik formatet, men kun i
data formatet ??
(at producenten saa vil lave det i ren firmware, der saa bare kan flashes
med en anden firm ware er en anden sag... ;-0

ion++