Re: [MISC] CD tæller webside i luften

----- Original Message -----
From: "Martin Bøgelund" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Saturday, December 09, 2000 2:15 AM
Subject: RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Helt enig. Jo før vi får afskaffet afgiften, jo bedre. Men når jeg bad
>om et alternativ, tænkte jeg på et der ikke stiltiende accepterer
>kriminalitet. Selvom CopyDan/Danske musikere er ynkelige, har de jo
>stadig rettigheder mht deres værker.

Ja, rettigheder til at tjene på deres musik. Ikke på de cd'er vi andre
bruger til backup, open source osv.
Bare fordi der ikke er afgift på betyder det ikke at man acceptere
piratkopier. Det er da et dårligt argument uden hold i noget som helst.
Fordi du ikke straks får en bøde når du sætter dig ind i en bil, betyder da
heller ikke a man acceptere spirtkørsel og for hurtig kørsel.

- Michael