Re: [MISC] CD tæller webside i luften

> Nej. Den afgift der er indført rammer flere uskyldige end den rammer
> skyldige. Ergo er det faktisk den VÆRST tænkelig måde at gøre det på. Men du
> tror da ærlig talt ikke at det er CopyDans motiv? Deres motiv har de fået
> fuldt tilfredsstillet med denne metode, fordi den betyder MANGE gange flere
> kr. i kassen end andre måder at gøre det på.

Det tror jeg ikke helt paa at den goer. Altsaa, jeg tror ikke helt paa at
den rammer flere uskyldige end skyldige. Men det er i og for sig også lige
meget.
Lad os bare faa uskyld og skyld ind i billedet, det er lettere at spoerge
om vi skal straffe uskyldige borgere fordi nogle borgere er skyldige.

Folke afstemning i kongeriget Danmark, lørdag den 9/12-2000
Tilkende giv venligst din mening med et X ud for de ting der skal straffes
i danmark. Bemaerk, felterne ud for straf for privat kopiering af musik
cd'er og videofilm til privat forbrug allerede er udfyldt af CopyDan.
Naturligvis til dit eget bedste.

Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i MORD	[ ]
Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i VOLD	[ ]
Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i TYVERI	[ ]
Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i SPRITKØRSEL	[ ]
Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i HØJ FART	[ ]
Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i MOMSFUSK	[ ]
Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i SKATTEFUSK	[ ]
Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i FYRING	[ ]
(fx af gravide ?? altsaa nogle firmaer fyrer gravide, skal alle firmaer
paalaegges afgift for at de gravide i saa tilfaelde kan faa extra
kompensation??)
Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i DATABACKUP	[ ]
Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i KOPIMUSIKCD	[X]
Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i KOPIVIDEO	[X]
Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i KOPIBØGER	[ ]
Skal vi straffe uskyldige fordi andre er skyldige i AT LEVE [XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX, ja, aabenbart]

ion++