RE: [MISC] CD tælle r webside i luften

>Faktisk betaler man grøn ejerafgtift baseret på hvor meget brændstof ens
>bil bruger og hvor meget den forurener.
>
>Så jeg kan ikke rigtigt se hvad det har med CD'er at gøre.

Sagen er, at der blev argumenteret på en måde som for mig fik det til
at se ud som om, at man kun betalte afgifter, hvis man  begik noget
ulovligt. Jeg bragte derfor vægtafgift ind i billedet for at korrigere.

Desuden har det det med CD'er at gøre, at jo mere du kører i bil, des
mere betaler du i afgift. Jo mere du (pirat-) kopierer, des mere betaler
du i afgift.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"