RE: [MISC] CD tæller webside i luften

Nej. Hvis man vil straffe nogen skal de jo være skyldige i noget.
Her er der jo netop tale om at man ikke kan straffe piraten fordi han er
så pokkers svær at spore. Derfor gør man det næstbedste, nemlig forhøjer
hans variable omkostninger, og lader pengene komme rettighedshaverne
tilgode.

>Kort sagt så handler det om en flok musikere som mener de har ret til at
>skulle modtage penge i hoved og røv, fordi de er ved at være så
>gudsjammerligt desperate fordi de dummede sig gevaldigt da elektronik
>musikdistrubution kom frem.

Enig. Men det er nok ikke kun musikerne, men også pladeselskaber osv.

>Der er ikke en pind fordelingspolitik i dette, selvom det lyder pænt at sige
>det sådan.

Tag penge via en afgift eet sted, og omfordel pengene til et andet.
Det lyder rigtig meget som fordelingspolitik.

>I en tidligere besked. Kig efter en besked du svarede på med flere dobbelt
>quotes i.

Du kommer med beskyldningen -> du præsenterer beviset.

Men så vidt jeg husker, quotede jeg som jeg gjorde, fordi den eksakte
ordlyd ikke gav grammatisk mening i sætningen, og desuden påstod jeg ikke
at det var en ordret quote. Jeg førte dit argument ind i en
sammenhænhæng for at teste det op mod situationen.
Griber du efter græsstrå nu?

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"