RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Fra: Michael <sslug@sslug>

>Det er nok en af de bedre analogier,
>som er kommet her i tråden.
>
>Dog mangler vi at finde en virksomhed,
>som bliver ramt af at folk køre forstærkt.

Hmm, det rammer vist over en bred kam. En virksomhed kan godt miste
penge på at en medarbejder ikke kommer på arbejde mere, og der skal hyres
en vikar, eller uddannes nye folk.

>Desuden synes jeg det er meget forkert,
>at det er en privat organisation, som får
>pengene. Hvis afgiften er til for at straffe
>påståede kriminelle aktiviteter, så bør det
>være staten som får pengene, da det er
>samfundet der er skadeslidte ved
>kriminelle aktiviteter.

Ja! God pointe. Men at staten også skal have penge bliver afgiften vel
ikke ligefrem mindre af.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"