RE: [MISC] CD tæller webside i luften

>Nej, det er for brug af vejene.
>Hvis det skulle svare til copydans afgift, saa skulle det svare til at
>alle der koeber benzin koerer for staerkt, lad os putte en extra afgift
>paa det, fordi saa mange slipper for boeden.
>samt parkerer ulovligt, samt ...

Igen - bilrelaterede forbrydelser har det med at ske på offentligt
tilgængelige steder, og ressourcerne er bedre sat ind ved patruljering,
end en afgift der rammer bredt.

Hvad med denneher:
En afgift på plastikkort/printkort, som dem der laves piratkort til
TV modtagelse af (jeg kender ikke teknologien, så ret mig hvis i kan).
Den vil ramme lovlige brugere og ulovlige brugere lige hårdt, og man
skal ikke ud på en offentlig vej for at lave piratkort.

Martin

Martin A. Boegelund (sslug@sslug)
"Ich bin ein Penguiner!"