Re: [MISC] CD tæller webside i luften

Fra: Martin Bøgelund <sslug@sslug>

>Fra: Claus Sørensen <sslug@sslug>

> Ja! God pointe. Men at staten også skal have penge
> bliver afgiften vel ikke ligefrem mindre af.

Nej - sikkert ikke, men vi får da mere for
afgiften (til sygehuse, veje, folkepension)
end blot halvdårlige musikeres mulighed
for at fremstille flere halvdårlige værker.

De gode musikere skal nok klare sig
(gode musikere = dem som folk har lyst
til at høre på).

Jeg tror ikke Lis og Per eller D.A.D.